onliner (350) | FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1
cinTa.................

hari yang penuh Bersejarah..huhuhu!! orang sekeliling suma Putus Cinta.. xpala..yakin suma ada hikmahnya yaa.. Allah syg sbenarnya... InsyaAllah Sahabat2 yang mengalami benda macam ni akan jumpa orang yang lebih baik n layak untuk kalian suma... Allah tau sumanya.. kita hanya merancang.. tapi Allah yang menentukan.....yakin yaaa....
untuk sahabatku, hati memang akan sedikit kecewa kan?Mungkin Kerana cinta manusia kita dahulukan. So, rancangan Allah... ini yang terbaik buat kita. Biar kita tahu, cinta tuhan itu tiada tolok bandingnya. Andai kata tuhan tidak mencintai kita, masakan dia kurniakan hidup bersama family N sahabat2 lain kan..??
Allahu Rabbi. Doakan kami smua kembali ke pangkal jalan yang sebenar. Mabuk cinta dunia ini hanya mengkhayalkan, jika tidak kita landaskan ke jalan tuhan.
Allahu Rabbi.. Smoga kalian bahagia. Sungguh, ini ikhlas dari jiwa raga yang pernah merasakan cinta seperti kalian. Sekarang biarlah hidup menyendiri dahulu demi mencari cinta yang sejati. Bukan angan-angan budak hingusan lagi, bahkan menjadi puteri yang teguh untuk agama.
Syukran ya Allah....(^^,)

OLDER POST